KnoopjesZ haken privacyverklaring

woensdag 9 januari 2013

Stekelig knuffelig vriendje...

Het boekje dierenvriendjes haken heb ik gekocht toen ik net begon te haken.
En de egel stond op het verlanglijstje en nu kwam dochterlief met de vraag 
een gehaakte egel voor een vriendin..
 sprietjesgaren vind ik niet zo fijn haken..
Maar
toch zal ik het nog maar xtje moeten proberen want...dit...hmmm..
is het niet!!!
Gehaakt met garen van de zeeman..met glitter erin ;-)

Een tijd geleden..kwam er een echt stekelvriendje langs..



2 opmerkingen:

  1. leuke poses ha ha ha..enorm goed gelukt kan ik wel zeggen ♥

    en wat een schitterende real life foto

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Wat een lieve egel. Ben zojuist lid van je geworden, en misschien heb je interesse in mijn goede doel?:

    Begin dit jaar ben ik een goed doel begonnen voor kinderen
    in het Ziekenhuis.

    Het doel is zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken
    om knuffeltjes te maken voor deze kinderen. Die zamel ik in,
    en breng ik naar de kinderen toe.

    Mijn vraag is: heeft u interesse om mee te doen aan deze
    actie? Of misschien er iets over op uw blog te vermelden?
    Kijk voor meer informatie op:
    hobbywerkjes-kinder-knuffels.blogspot.nl

    Hobby Groet,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen