KnoopjesZ haken privacyverklaring

zaterdag 24 mei 2014

Muziekschaapje..

Voor mijn kleine lieve schattige mooie neefje haakte ik ook een schaapje
Hij is geboren in Dordrecht..
(inwoners van Dordrecht zijn schapekoppen)
Dus moest er een schaapje gehaakt worden ;-)





In het buikje van schaapje zit een muziekdoosje..
en omdat zuslief
 me laatst mee uit genomen heeft naar Swanlake on ice
Wat een prachtige show was..
Heb ik in het schaapje het melodietje van het zwanenmeer gedaan.

Zuslief is zelf ook heel creatief..
Zij heeft voor haar zoontje deze mooie trappelzak gebreid..





8 opmerkingen:

  1. Wat is Saartje Muziekschaap leuk geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk het muziekschaap en heel; orgineel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt voor je neefje.
    Je zus heeft ook een erg mooie trappelzak gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooi schaapje! Lijkt me lastig haken met het witte garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoezig schaapje. Leuk dat er aan het muziekje ook een mooie herinnering kleeft voor jou en jouw zus.
    Het is duidelijk dat je uit een creatieve familie komt. Mooie trappelzak.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schaapje is echt een schatje! Daar is je neefje vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig schaapje heb je gemaakt :) Die trappelzak is ook een plaatje zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, deze vind ik echt prachtig mooi! Heb je het patroon zelf ontworpen of komt het ergens vandaan?
    En hoe haak je het beste met fluffy wol? Heb het zelf geprobeerd maar na de eerste toer kon ik niks terugvinden en zat alles al in de knoop 😅

    BeantwoordenVerwijderen