KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 5 oktober 2014

Gehaakte gitaar tashanger..en mochila look-a-like

Kreeg de vraag naar een gehaakte gitaar-tashanger..
tijdje terug alweer..maar..ben momenteel heel druk met mijn mochila-look-a-like 
Al mijn vrije minuten gaan daar naar toe ;-)


Maar het gaat er op lijken ..jippie!












De gitaar tashanger is een eigen ontwerp ..
Heb er nu wel het patroon van uitgeschreven ..iets makkelijker voor volgende keer..




En nu weer snel verder aan de tas ;-)




10 opmerkingen:

  1. De tas wordt prachtig. En het gitaartje is echt een leuke tashanger.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kleuren van je look-a-like....mooi!
    En het gitaartje: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. guauuuu, me enamoré de la guitarra y la canasta! muy buen trabajo, te felicito!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wordt jouw tas! Hele mooie patronen en kleuren!!
    En dan leuk zo'n gitaartje tussendoor. Helemaal mooie mini uitvoering :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blog met leuke dingen, ik kwam er via via op, heel leuk.
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch!!!
    Die kleine Gitarre ist wunderschoen ... der Korb ist wirklich toll!
    Wie schon gesagt ... sehr, sehr schoene Arbeiten!
    Bye, bye Elli

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi wordt de tas! Ik heb zelf net het mochila-look-a-like haken ontdekt, en heb een heel klein tasje gemaakt (binnenkort op mijn blog). Leuk werk, maar het haakt wel langzaam! Mooie platte bodem en rechte rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die tashanger, en je tas wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van je tas, super leuk en vrolijke kleuren, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gitaar is echt geweldig! Knap werk en wat een gezellig blog. Ik ga je volgen hoor.

    Groetjes,
    Stefanie

    cutedutch.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen