KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 16 oktober 2016

Gehaakte baby slofjes en gehaakte luieretui

Van mijn verjaardagsgeld vorig jaar kocht ik o.a. 
het boek ..Leuke Baby booties haken..

Wat staan daar toch leuke patroontjes in..
maar moet zeggen dat ik er amper nog wat uit gemaakt heb..

Kreeg opdrachtje voor het haken van slofjes (lange tijd geleden..staan nog niet op blog)




 
 Ook kreeg ik de vraag (ook alweer zo lang terug en staat ook nog niet op blog)
of ik een gehaakte luieretui kon maken..
Een luieretui had ik nog nooit gemaakt..maar is wel gelukt..ze was er blij mee..








 

3 opmerkingen:

  1. Lieve slofjes! En wat ziet die luieretui er netjes uit! Ook leuke details erop met dat truitje en de knoopjes.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek met de babyschoentjes is echt geweldig. Jouw laarsjes zien er mooi uit. Leuke sluiting op de luieretui.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat luieretui vind ik echt super! Babyslofjes zijn ook zo leuk om te maken, fijne kleine projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen